Had quite a nice day today!

Idag har jag gjort rätt mycket faktiskt! :P Först så vaknade jag ju och klev upp och käka frukost, sen åkte vi och storhandlade på Sainsburys. Jääklar vad mat vi köpte! XD men men. Så kom Leanne över med sina barn Evie och Jack (Ruby's pojkvän höhö) och vi drack lite te och så. Så gick vi till parken med barnen och lekte en stund, sen åkte besökarna hem och vi åt lunch, tomatsoppa :D Jag gjorde en sån där curry som jag gjorde häromdagen, Debra tyckte att det var så gott att vi åt det idag igen haha, fast senare på kvällen då.  sen tog vi det lugnt lite och lekte, sen drog Deb och Ruby upp på stan och gjorde nåt. Jag tog det lugnt hemma och plockade ur diskmaskinen och så sen gick jag till Loughton för att möta Deb och Ruby. Vi möttes och jag och Ruby gick till Loughton Leisure Center där Ruby är med i en slags grupp där de springer omkring och gör olika övningar :) Satt utanför och väntade, lyssnade på ipoden typ.

Så kom Deb och vi gick till bilen och åkte hem och satte ris på kokning sen har vi ätit. Gott var de! (Y) har lekt med Ruby efter maten, med en stor ballong. Haha! Även druckit en kopp te, haha jag älskar hur mycket te dom dricker här! :D haha.

Imorgon ska jag åka tunnelbana med Ruby till Debden, där vi ska möta upp Leanne och co. Ruby ska nämligen vara med dem på tisdagar, det är hon alltid. De ska visa mig runt lite i Debden innan jag beger mig hemåt också. Runt 14 ska jag träffa Johanna, en svensk tjej som bor i Clapham. Vi ska nog till British Museum! It will be great fun.


'cooking hehehe

Kommentarer
Postat av: karolina

Vad kul att du har det bra o trivs! här är du saknad ;) såg gott ut på bilden ;) Många varma kramar!

2009-10-26 @ 20:25:05
Postat av: viktoria

jag är häääääääär :D:D

2009-10-26 @ 21:21:54
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: mandy - au pair i Seattle

aw sainsburys <3 saknar de engelska mataffarerna:( tesco speciellt, ahha :D

2009-10-31 @ 03:15:05
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0