Goodbyes aren't fun at all

Idag åkte jag, mamma, Bella och Verra in till stan en sväng. Ringde Marina och bestämde att vi skulle mötas på stan. Ringde upp igen efter ett tag och då lät Marina as sur, och det lät som att hon bara la på luren så då gjorde ju jag med det, men hon hade inte lagt på! Så jag fick världens dåligaste samvete när vi väl möttes, kände mig jättedum som bara la på!! Haha. Hon hade inte varit sur på mig iallafall utan på en as jobbig tant inne på mat affärn. Så det var ju bra att det inte var mig hon var sur på iaf! :P

Vi gick till Hemköp och så, sen mot parkeringen och det var dags att säga hejdå till Marina och Max. Kändes så himla konstigt, jag och Marina är ju systrar men också bästa vänner. Vi ses minst nån gång i veckan, oftast mer. Vi har våran sjuka, galna humor, jag lovar er, den är riktigt twisted och det är knappt aldrig någon som förstår utom vi. :) Kommer sakna Marina så himla mycket! Och lilla Max, tänk vad han kommer ha vuxit när jag kommer hem! Fina söta lilla Max som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. Inte alltid man får vara med när en sån liten en kommer till världen och just jag och mamma var ju med när Maxisen kom till oss. :)

Jag höll på att börja gråta, det satt där i halsen och vällde upp i ögonen men det kom aldrig riktigt ut, tur det kanske haha! Det kändes på ett sätt som att "aa men vi kommer ju ses nästa vecka". Då var iallafall det första hejdået avslutat.

MARINA, FIXA DIN DATOR SÅ VI KAN MSNA! :D
Jag älskar dig syrran, min bästis, min kumpan, min häxsyster!


Jag ska hälsa till Harry från dig Marina! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa, ni är verkligen nåt alldeles x-tra ;)

2009-10-17 @ 15:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0