Good nightie my dear onesss

Nu är det kväller. Ska väl glo på nån film eller så innan jag lägger mig. Fan att jag inte tog med fler filmer hemifrån :( får gå till Blockbusters och hyra film imorgon tror jag.. Kvällen idag bestod iaf av tv tittande, äta pizza och ett glas vin med värdfamiljen. Så det var helt okej. Mamma och Staffan käka minsann plankstek idag, är man avundsjuk eller? ohja! :D Hahaha.

Pratade en stund med mamma och Staffan genom msn med mikrofoner, det var mysigt. Det är alltid mysigt att pratas lite med mina kära där hemma! :) Jag saknar er.

Idag har varit den svåraste dagen hittills när det gäller sånt faktiskt. Längtan alltså. Jag har velat vara med min mammis, min Staffis, min Swintis och Harmis, min Marinis och Maxis, Jockis, Tobbis, Bellis, Ellis, Karro, Verris. Har saknat alla ovanligt mycket idag. Hoppas på att få fler och fler vänner här borta nu så jag kan umgås med folk iallafall, slippa tänka på alla de underbara där hemma. Men det var som sagt skönt att prata med mamma och Staffan, det värsta av längtan trubbades av tack vare att bara få prata lite grann, höra deras röster. Imorse pratade jag även lite snabbt med Jocke, Tobbe och Ella. Myyys. Det gillar vi.

Här kommer några bilder från dagen iallafall - enjoy!


Jag imorse. höhö

Jag, Ruby och Teddy framför Monument!
Där elden startade då det brann i hela London.

Deb! :)                                   Ett piratskepp! :P

Folk, där vi satt och åt :)

The Gherkin - är inte det en svensk designad byggnad?

På väg tillbaka över London Bridge - Ruby och Martyn!

Såg fina Tower Bridge - tänkte på mammis, sist vi var i
London fotade vi ju den på kvällen! <3

Kommentarer
Postat av: katja

Jag förstår att du längta x-tra..."storhelg" och ingen att vara med, då kommer tankarna. Jag tyckte så synd om dig..Vi sakna dig mer än vanligt vi med, Ingen Tiina som tvingat oss att göra halloween grejer och så. Var vilken dag som helst, förutom planksteken då, hehe.Det var skönt att prata med dig i alla fall.Hoppas idag blir en lättare dag...



Jättefina, informativa bilder, gumman :) Som att gå virtuell sightseeing :) Kraaam

2009-11-01 @ 07:05:20
Postat av: Tiina

Ja precis.. Så länge man har nåt att göra, folk att umgås med går allt så mycket lättare! :) Naww haha, annorlunda för er med.. Idag har jag iallafall känt mig bättre hittills, även fast jag varit ensam! :)



Ja men det är ju bra, jag vet ju att ni gillar bilder ;) Kramar

2009-11-01 @ 16:00:16
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0