Good night, sleep well ok?

Nu ska jag sova, är trötter haha! Har varit i Clapham idag, klarade mig ända hem till Katrin alldeles ensam! Är man bra eller! haha. Frågade folk om jag var på rätt väg emellanåt, men whatever ;) Tog tunnelbana, sen buss sen buss. Det gick ju alldeles prima! Så käkade vi lite god lunch och gick och kollade runt i Wandsworth sen promenad med lille Arthur. It was great! Härligt att få prata lite svenska och få träffa en gammal vän liksom, mitt i allt det okända och ovanliga :) Och bebisen var så söt!

Nu på kvällen har jag tagit det lugnt, pratat och kollat på tv med Debs och Martyn, druckit ett glas vin :) Bilder från dagen med Katrin kommer imorgon, orkar helt enkelt inte nu! :) Glömde ta bilder senare.. oops :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en trevlig dag. Klart du hittar, du är ju min lilla globetrotter ;) Bra att kolla av att du är på rätt spår ändå mellanåt med folk, fortsätt så.

Hur var det med Katrin, har hon så tråkigt som det verkar på hemmes blogg? Verkar ju inte utforska London iaf...



Idag ska Staffan ta in korna, jag ska till Åsby och träffa Janetti, ska bli najjs...Ha en bra dag, puss

2009-10-24 @ 07:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0