Going to the pictures later

Jag ska möta en tjej som heter Nadja vid South Woodford senare. Vi ska gå på bio :) Har aldrig träffat henne men hon verkar schysst! Svensk är hon också och bor inte såå långt härifrån! :D

Vi har inte bestämt vilken film vi ska se än, hon ville eventuellt se Michael Jackson filmen. Mig spelar ingen större roll vilken det blir faktiskt, ska bli skönt att komma ut lite iallafall.. :) och inte bara tänka på Design och de andra man förlorat detta år :(

Nästa vecka är det också 10 år sen min pappa dog. TIO ÅR! Kan ni tänka er. Det är mer än halva mitt liv. Konstigt. Jag saknar dig pappa! Tur iallafall att jag haft Staffan största delen av dessa år. Lilla plast pappa :) Jag är så glad att jag har turen att ha en sån underbar familj över huvud taget. <3


Det är kallt här inne! Satte nyss på elementen, börjar känna hur jag tinar upp..
eller ja, Tiinar upp höhö :D

Jag fick äntligen upp lite bilder på väggarna här för nån dag sen föresten!
Känns braa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0