Flights here and there

Nu på kvällen har jag pratat lite med Debra, mamman i familjen jag ska till! :) Vi diskuterade lite om när jag ska åka hem över jul och när jag ska åka tillbaka. Jag har bokat en biljett hem den 17e december, då åker jag ju hem med mamma och lilla Bella. Så var det ju frågan om jag skulle åka tillbaka till England före eller efter nyår.. Hmm...

Det slutade med att Debra sa att jag får bestämma helt själv, de kommer kanske inte att vara hemma över nyår men jag får ju självklart vara i huset ändå. Så jag kommer nog troligtvis att vara i England över nyår! Shit vad kul! Bara jag får lite nya vänner så jag har någon att vara med, haha annars kan det ju bli lite trist! Ska nog iallafall vänta någon vecka med att boka biljett tillbaka till England, tills jag kommit dit.

Så, är det någon av er läsare som ska vara i London / England över nyår? :D


Föresten så var det sjukt gott med korv stroganoff.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du hinner säkert få nya vänner till nyår...hoppas jag.Får du inte följa med familjen annars? Jag kan gärna var där om nån köper biljetter till mig :):):))

2009-10-13 @ 09:02:32
Postat av: elin teborn

jag har inte heller bestämt. åker hem 23 dec men ingen boat tillbaka biljett:) så får se:)

2009-10-13 @ 15:44:31
URL: http://elinslondon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Annars kan du ju alltid se till att dra mig, Eric och Mattias till London över nyår ;) om allt känns bra och så såklart :)

2009-10-13 @ 20:18:58
Postat av: LONDON

självklart ska jag fira nyår här! man måste ju passa på ;)

2009-10-13 @ 23:40:29
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Mamma

BRA tänkt LONDON, så ska det låta :))

2009-10-14 @ 11:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0