Everything is finished!

När jag åkte in till stan så ringde Gita. Nu är allt klart, alla papper och intyg och allt! :) Det känns skönt! Då var den delen avklarad och som jag visste så stämde ju allt jag sagt. ;)

Har ju haft en hel del kontakt med Gita och hon har varit så trevlig, idag sa hon faktiskt att jag kan ringa henne om jag vill prata om något som har med det här att göra eller nåt annat, sen sa hon att hon var au pair för typ 8 år sen och att jag fick gärna ringa om jag hade några frågor gällande au pairande också! :D det är ju gulligt av henne. Så tackade hon så dant för att jag varit så hjälpsam och önskade mig lycka till. :)

Nu är det alltså klart!

4 days to go, hörrni!!


En happy Tiina med snygga naglar :K


Kommentarer
Postat av: tove

jaha :) härligt, då blir det rätt nära iaf, jag kommer bo i muswell hill!

2009-10-14 @ 17:48:33
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: tove

självklart, det vore kul! :D du stannar över jul läste jag, vad spännande, det ska dock inte jag göra. och snart sticker du ju, äntligen! :D

2009-10-14 @ 18:25:30
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja nu är de inte långt.. hoppas allt går bra i framtiden för dig <3

2009-10-14 @ 18:35:18
Postat av: Mamma

Det känns tryggt att Gita sa allt det där till dig Tiina. Jättebra med kontakter, man vet aldrig när och om de behövs..Hmmm...4 dagar från Starbucks din rackare..jag är ju avis asså, hahaha.



Min lilla flicka ut i vida, stora världen..alldeles ensam..Konstig känsla.

2009-10-14 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0