English SIM card - check!

Nu har jag ett engelskt sim kort till telefonen. Vet inte om jag valde fel eller om de lurade på mig något, haha! :P det visar sig väl om jag behöver fylla på mobilen ofta eller inte! Gick in på New Look idag igen, frågade om de hade de där snygga skorna i storlek 37 - heeeey krymper mina fötter eller vad är det frågan om?? 38an var för stor, även med tjockare strumpa skulle jag tro. Vanligtvis har ju jag storlek 38 eller 39! HAHA men men, de hade dem inte i strl 37 men om jag ska till Katrin imorgon kan jag gå in på New Look inne i London och se om de har dem där!

Föresten. Inne på Superdrug (typ smink, skincare, medicin affär) frågade en tant vad jag använde för hårfärg när jag färgar håret!! Haha. Jag hörde henne bakom mig några sekunder innan "Oh I want the color of.. oh something like that!" så pekade hon väl antagligen på mig. Jag sa att jag bara haft i slingor så det mesta är min egen hårfärg. Hon sa "So you haven't put any honey - like color in it? Ok thanks anyway sweetie" och trippade iväg. HAHA! :D

Some pictures from Loughton:


Knasig dammsugare..?

Jag måste ha gått upp minst 1 kg sen jag kom hit?! :P

Fint väder var det idag! (Y)

Gick en annan väg "hem" idag förbi en kyrka! :)

Kommentarer
Postat av: Marina Potter Weasley

Tiina du är så liten ute i stora världen känns det som när jag tittar på bilderna av dig när du är ute ock knallar :O Du måste lova att vara rädd om dig!

2009-10-25 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0