Curry curry nam nam

Idag har jag blivit medlem på biblioteket här i Loughton, det kan ju alltid vara bra! :) Debra hjälpte mig sen var hon tvungen att gå ett tag så jag och Ruby kollade på böcker och sånt. Lånade tre böcker åt Ruby också, sen gick vi och handlade lite saker till maten. Gick till Costa och satte oss och väntade på Debs, bläddrade lite i böckerna vi lånat och lekte arg - leken (inte arga leken! haha)

När hon kom dit så fikade vi lite, eller ja vi drack te :) sen iväg till Ruby's simskola. Hon var riktigt duktig, simmade på ordentligt! :D

Kom hem och jag var ledig ett tag, sen lagade jag curry! Alltså, typ som kyckling gryta! Det roliga är att det inte var någon curry i grytan, men här säger man "make a curry" även fast det inte är curry i det, bara det är lite starkt och typ kanske indiskt vad jag förstått.. HEHE det blev iallafall smarrigt! :) Debra hade hyrt två filmer, vi kollade på en medans vi åt, "En shopaholics bekännelser" :P

Nej nu är jag lite trött och ska snart sova. Imorgon är det städ dag! Puuuuuh! :P

Kommentarer
Postat av: viktoria

Låter verkligen nam nam det där du :)

2009-10-21 @ 23:43:52
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0