Biscuits are delicious, aren't they?

Nu är jag ledig resten av dagen! Ska försöka pallra mig in till Loughton och kolla i lite affärer, lovade också att lämna tillbaka filmen vi hyrde igår :) Jag och Ruby gick till parken idag och jag tog med mandariner och saft åt henne och dricka grejen spilldes ut lite i min väska och den braiga kartan som Deb och Martyn skrivit ut åt mig är numer oläslig!! Vad ska jag ta mig till? :P Får kolla på kartan på internet och försöka rita upp den igen hahaha! Men jag tror att jag kommer ihåg vägen iallafall, men det skulle ju varit bra med en karta utifall att..

Har föresten kommit på att Ruby älskar kakor lika mycket som jag gör. Hon frågar hela tiden "Tiinaaaa, could I have a biscuit?" haha sen hade ju Debra ställt in en stor burk kakor i mitt rum när jag kom hit i söndags och när jag ska ge henne en kaka går jag mot köket och då säger Ruby "nooo, I'll show you where the biscuits are" och så tar hon mig i handen och så går vi till mitt rum och hon pekar på kak burken, HAHAHA! :D Bara för att jag hade fått en del choklad kakor och dem i köket är inte chokladiga hahaha!

Aja nu är jag som sagt ledig och ska snart ge mig iväg :)

Kommentarer
Postat av: viktoria

tack så mycket för frågorna och ja, hör gärna av dig om du kommer på fler :D joo, jag följer dig stenhårt :P går in typ 5 gånger om dagen för att se om du skrivit något :P

2009-10-20 @ 20:33:56
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0