Almost time to go

Om typ en halvtimme ska jag väl börja bege mig till Loughton station. Och åka in till London :) Ska möta Johanna vid Holborn, hehe. Blir väl British museum, fika någonstans, kanske en sväng till Covent garden och käka? Alla säger åt mig "You should go to Covent garden! I think you'd love it!" haha. Jaja det visar sig vad det blir hihi.

Har gjort det vanliga idag, tömt och fyllt diskmaskin, tvättat. Även gjort frukost åt Ruby samt åkt med henne till Debden :) De visade mig runt lite där sen gick vi hem till Leanne och dem, lekte lite med barnen innan jag åkte till Loughton igen. Har nyss ätit lunch - skink/sallads/ost macka och en yoghurt, var inte så hungrig. Konstigt, jag är inte så jätte hungrig så ofta här. Weird! :P Däremot är det lätt att käka lite kakor eller chips på kvällarna.. FY på mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0