Yummie dinner last night

Last night was nice. Det blev som vanligt andringar haha, det blev bara jag, Sarah, Delphine och en fransk kille  som jag inte kommer ihag vad han hette, typ nat typiskt franskt var de som guillermo eller nat :P Vi kakade iallafall pa La tasca, tapas yaay! Det var riktigt gott faktiskt. Jag och Sarah var sa sjukt hungriga, haha, pratade om det pa tunnelbanan pa vag dit.

Sa nu har jag atit tapas for forsta gangen, samt druckit sangria, vilket var gudomligt gott, och atit churros och jordgubbar och paron som vi doppade i choklad sas. MUMS! Tiden gick for snabbt sa vi gick aldrig till nan club, vi gick bara till nan fancy posh restaurantbar dar vi tog en drink innan vi begav oss hemat. Ratt dyrt var de, en liten rum and coke for £4.

Typiskt nog kan ju inte jag och Sarah ta samma tube hem, linjen delar sig ju och vi bor pa varsin sida av de. Sa jag trock mig in i en proppfull tube och Sarah fick vanta pa sin. VARMEN i tunnelbanan, alltsa. Mangden folk. Man kan ju inte vara folkskygg nar man aker tube hem i London vid midnatt, ohnej. Mysa med okanda manniskor i all ara, men denna resa var riktigt otrevlig. For en tjej SPYDDE! Ja, hon spydde pa tunnelbanan! Nastan precis brevid mig! Jag ar glad jag inte fick nat pa mig, blaa! Antagligen var det en kombination av for mycket att dricka, tropisk varme och trangsel. Stackarn.

Senare nar det blivit lite mindre folk och jag satt mig ner, en bra bit fran den illamaende tjejen, fick man lite entertainment on the tube. Ett gang killar, som hade druckit ganska mycket, varav en var skaaapligt packad. Han hade ganska langt har, ratt fin frisyr liksom. Och hans kompisar tog fram en sax och borjade klippa sma bitar av hans har!! HAHA alltsa.. ja. Alla tyckte att detta var riktigt roligt, aven han som blev klippt sa lange de inte rorde framsidan, luggen och det. Kara nan, what happens in London. Fragan ar, varfor gar man omkring med en sax nar man gar ut? Det var dessutom en san dar barnsax typ.. Jeje :P

Jag gick iallafall hem, hade mina nya skor pa mig och det var skont att ta av sig dem har hemma kan jag lova. Fick namligen lite skoskav. Ikvall blir det lugnt, ska mota Line och en annan au pair om en stund och ikvall ar jag barnvakt for forsta gangen. Kan bli skont med en lugn kvall, har ju haft nagra riktigt fullspackade helger nu :)


Kommentarer
Postat av: viktoria

wiee :) låter som om kvällen var lyckad. ja förutom då själva hemresan :P

2009-11-21 @ 14:37:24
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: viktoria

bra att du hade skoj :D hah, tack :) c ville ta bilder på oss, hon är en riktig linslus :D

2009-11-21 @ 18:46:21
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hahahahaa..Tiinaaa..du ska då råka hamna där allt sånt händer, heheeh.

Skönt att du kom hem hel och ren iaf ;)



Puss



2009-11-22 @ 09:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0