Working today, got lots to do

Idag jobbar jag då, nu på lunchen passar jag på att kika datorn medan Rubs kollar på tv haha! Vi åt nyss, köpte med oss färdiglagat från Sainsburys höhö.. Åkte taxi hem från Sainsburys, något slött! Men hade mat påsar att bära så vi var tvungna ;) Kan ju inte bära tre tunga påsar samt hålla Ruby i handen. Dessutom sa Deb att jag inte ens fick försöka gå hem med påsarna, hahaha!

Ska göra några ärenden åt Debs idag när vi drar upp till Loughton, hoppas jag lyckas haha! Det ska jag nog klara, tycker man ju! :)

Jeje, nu ska jag gå ut i vardagsrummet igen. PUSS!

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag trivs jättebra, de tar bra hand om mig :) och ja, själva hushållssysslorna är typ ingenting så. normala saker bara som jag brukar göra hemma :P hur trivs du då? bra hoppas jag!

2009-11-09 @ 16:02:25
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Mamma

ÅÅ, London-taxi, vad kuuul:) Nä bra att debra inte låter dig slita hund o bära tunga grejer-d är ordning på den kvinnan;)

Nu har du "bara" 3 tim jobb kvar för idag, haha...Imorrn är du ledig va?



Puuss

2009-11-09 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0