Tonight's gonna be a good night

Seriost jag har fastnat pa den laten. :) den ar braaa. och det stammer ju, tonight's gonna be a good good niiight! ;) Ska traffa Katrin, Sussie och Carin i Camden sa ska vi ga till KOKO :D har inte varit dar, ska bli kul att se hur det ar dar. Sen ska jag sova hos Katrin. Vi hade forst tankt ta oss ut hit med nattbussar, men kom fram till att vi inte pallar byta typ 3 ggr. Sa tar oss hem till Katrin istallet, borde vara lattare.

Idag har jag traffat Line. Vi gick och pratade och sa, kakade lunch pa KFC. MUMS med andra ord. Sa fortsatte vi ga omkring och sa, sa gick vi till Sainsburys. Jag kopte hem lite Bacardi breezer, far dricka lite har i min ensamhet innan jag aker in till London, HAHA :P Line jobbar ikvall, imorgon ska vi och Anne ses, ska bli kul. Pa sondag ska jag ev med Cecilia (och marika?) till Harrods. Fun weekend, indeed! :)


Hittade ingen riktig video men har ar ju laten iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0