Tenacious D in the pick of Destiny

Ja det ar filmen jag kollar pa pa tv just nu. Den ar ratt bra hittills :) Men tanker pa var underbara katt Destiny som ju tyvarr gatt bort, nar jag sag namnet pa filmen och nar de namner "the pick of Destiny" i filmen. Saknar var fina Destiny sa himla mycket. Lurvbollen.. Aaah, inte nog med att jag ar helt trott och slut i kroppen efter att ha jobbat nar jag ar sjuk bade igar (pa min lediga dag) och idag och ska ha hand om Ruby PLUS stada imorgon, blaaah, sa ar jag ledsen ocksa. Vill ha en gosig, mysig katt har. SJUKT hur tomt det ar att inte ha husdjur. Swinto. Mr Harmony. Destiny. Safir. Jag saknar er!! Om ca 3 veckor far jag iallafall traffa Swinto och Harmony, ska bli sa himla mysigt..

Jag ringde hem idag, kande att jag ville prata lite med mammis och pappis. Det var mysigt. Pratade himla lange med mamma, haha vi har alltid sa mycket att prata om. Sa pratade jag saklart med Staffan da men inte lika lange :) I miss you, 20 days tills mamma och Bella Bus kommer hit, 22 days tills jag ar hemma!! <3

Helgen ser jag iallafall fram emot, den ser ganska fullspackad ut faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi förstår du måste ha skitjobbigt utan något husdjur, du som är uppväxt med djur..Men jag kommer snart Tiina, jag kommer..hahaha. (försöker muntra opp dig)

Svinto saknar dig alldeles föfääärligt. När han kommer in lyfter han på huvet o kollar på din säng och "hackjamar" sådär som bara han kan göra...ingen mamma nu heller ser han ut o tänka o lommar in i köket...Han vill fortfarande inte riktigt "umgås" med oss andra..Jag tycker så synd om han.Men så fort katterna hör att vi tar fram nåt vid tv:n, ja då kommer båda och vill vara med o smaka, hahaha.Skiitgulligt :)



Det var jätterart att höra din röst, då orkar man bättre liiite till :) Om 18 dagar får jag se ditt söta fejjs och prata live med dig;) Jag längtar som aldrig förr!!



Ha det bra gumman, vi hörs senare idag, innan din hektiska helg börjar:) Kraammm

2009-11-27 @ 09:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0