See you soon, over the moon

Nu har Ruby åkt för typ 20 min sen så nu är jag ledig resten av dagen då! Sköönt. Det kommer att bli rätt jobbigt efter jul, när schemat ändras och jag kommer att börja jobba mer. Då kommer det att bli troligtvis 4 dagar jobb i veckan, alltså det är ju jätte bra ändå med en ledig dag utöver helgen men just nu är jag ju bortskämd, jobbar 3 dagar i veckan ;)

Jag har funderat seriöst på om jag ska försöka skaffa ett extra jobb nu fram till jul. När jag ändå jobbar här så pass lite! :D Butiker och sånt lär ju behöva lite extra personal, det kanske finns nå affärer i Loughton där man kan fråga?

Idag ska jag iallafall gå till Loughton, kanske sätta mig på Costa med en bok och dricka lite latte. Även att man inte umgås med nån så kan det vara skönt att ha lite folk omkring sig ni vet. Istället för att bara sitta hemma. Ska nog kolla efter nån bra film att hyra också. På vägen hem ska jag gå förbi Sainsbury's och inhandla GODHETER samt kolla efter kassler och ananas, jag MÅSTE göra ris och kassler gratäng nån dag, är så grymt sugen på det. Ända sen mams sa att de skulle äta det typ förrförra veckan har jag velat ha det! :D

Imorgon kommer Thomas hit också, vad jag vet. Undra vad man ska hitta på med barnen då? Hoppas verkligen inte Ruby är sådär tjurig igen bara.

Men... bye for now!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vilken chock du komme få sen å vad trött du kommer bli :) haha. Jamen gör d, kolla om du hittar nåt jobb fram till jul, så kan du köpa fler julisar till mig!! :):)

Hoppas du haft en trevlig dag nu och köpt hem en massa moffa..Så du får ladda till imorrn..Ruby blir nog lite sotis när hon inte får ha dig för sig själv, du vet ju hur Staffan blir när jag jämt drar i dig, hahaha



Nu ska jag sluta tramsa och kolla tv en stund..puss

2009-11-17 @ 20:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0