Saturday at Battersea Park

Jag och Katrin kollade på fyrverkerier vid Battersea Park igår då. Helt sjukt bra var de! Typ 20 min nonstop fyrverkerier, som smälldes i takt med musik. Riktigt nice var det! Efter fyrverkerierna mötte vi Sussie och sen Carin också och gick och köpte lite att dricka, sen satte vi oss vid en mörk gränd. HAHA :P så försökte vi hitta nån pub att sätta oss i men ja det gick sådär, till slut hamnade vi på nåt ställe som var typ som en blandning mellan pub och bar kändes det som..? Där fanns uppklädda och ouppklädda folk, ett stort antal ballonger och en konstig man med typ mörklila nagellack.

Kom hem till Katrin typ runt 1 tror jag, vi och våra ballonger. Haha fick en varsin ballong för en tjej råkade spilla sin drink på oss, det var ju nästan värt de haha! Stackars Katrin blev typ magsjuk under natten! Jag däremot sov som en stock och märkte ingenting! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0