OUCH it really hurts

Jobb idag då! :) Börja 7 och slutar liite tidigare idag, runt 6 :P Jag skulle gå och hämta något till Ruby för ett tag sen, tror ni inte jag SPARKAR hårt som faan i andra soffan så det knaka till i tårna och nu börjar det bli ett skapligt stort blåmärke på fuckyoutån. HEHH. Så sjukt ont!! Det är nog inte brutet iaf, kan röra på tårna. Men aj det gör ont. Klant Tiina i farten som vanligt! :P

Har käkat bakade potatisar till lunch, seriöst, jag älskar dem. Med smör och ost, muuums! Blir det till middag också med biff stroganoff till som jag lagat. Smakar helt okej faktiskt, första gången jag gjorde det och så. Här lär jag mig en massa nya mater som jag kan visa mamma sen haha! Nej nu ska jag halta mig ut i vardagsrummet till Rubs, vi ska snart börja dra mot Loughton för vi tänkte gå förbi Costa coffee samt betala en check åt Deb innan fundamentals. Tack någon för att det går bussar rätt nära här, skulle antagligen göra stört ont att gå hela vägen dit och tillbaka med min trasiga tå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kära lilla barn, ska jag hämta hem dig???? :)

Nejmen vilken osis, usch..Bara det inte blev en spricka i den, ajaj.



Det ska bli jättespännande att smaka sånt du lagar där, vi ser fram emot det :)



här kommer en massa kramar, såååååå ---------->

och så pussar, sååååååååå ----------------->

2009-11-16 @ 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0