Ohmy jag ar sa trott!

Seriost, jag kanner mig helt slut. Bra att jag ska vara hemma ikvall. Idag har jag iaf mott Line vid stationen, sa gick vi runt i Loughton. Fikade lite pa Costa - morots kaka och hot chocolate, stort gott! Sen gick vi runt i affarer, och motte sedan en annan au pair fran Osterrike. Hon var trevlig och hon bor i Loughton, man kan ju hoppas att man blir van med henne ocksa da har man nan riktigt nara har!

Vi gick till en pub och kopte cola och kaffe - och var tvungna att visa leg!! HAHAHA! Jag sa "but I'm just buying a coke" och hon i baren sa "you have to show ID to be in here anyway" man ba ehh okej :P hahaha. Jaja.

Pa hemvagen gick jag till Sainsbury's och kopte agg och lite gott till kvallen. Agg kopte jag for jag ska gora pannkakor till mig och Ruby sen! :D om hon vill ata, men det hoppas jag, hon har knappt atit nat idag stackarn. Brukar ju va sa nar man ar sjuk, hon ar namligen forkyld. Skulle egentligen ha haft sleepover hos en kompis men eftersom hon inte mar bra stannar hon hemma, darfor de fragade om jag kunde vara barnvakt :)

Nej nu ska jag glo pa tv, om typ en timme aker dem och jag borjar med the babysitting.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm..ja du är nog inte riktigt på hugget, du har ju känt dig dålig i veckan..Och är Ruby oxo förkyld så...Skönt att bara vara hemma då, tur flickan inte heller orkar vara så aktiv.



Jösses vad seriösa de är med ålder där, leg för o vistas i lokalen ens...



Puss o kram

2009-11-22 @ 09:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0