My laptop is broken.

Min dator ar trasig!!! Jag vet inte vad som hant med den. Jocke har iaf skickat recoverycd's som jag hoppas ska komma fram sa snart som mojligt sa jag kan forsoka fixa min lilla laptop. Man kanner sig ganska sa socialt handikappad utan dator haha. Men har haft tid att lasa en massa iallafall, snart klar med boken jag borjat pa!

Fick lana Debra's data nu ett tag. Har haft ont i halsen nagra dagar och Deb sa att jag inte behover stada idag. Men kanns lite taskigt sa jag har dammsugit och bytt Ruby's lakan och ska ga och plocka lite i koket nu iallafall. Kanns ju jatte dumt att inte gora nanting alls :P

Nadja och nagra au pairer ska motas upp i Stratford och ta en drink senare, far jag mer ont i halsen eller sa sa far jag nog tyvarr saga nej men det kanns lite taskigt samtidigt for Line ville garna folja med dit.. Jeje det visar sig hur jag mar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0