My first roast dinner - check

Idag har inte varit en bra dag. Angående jobbet - det har varit bra. Gick bra att ha både Thomas och Ruby, vi hittade på massa saker. Men Ruby var lite grumpy idag haha det erkände hon själv till Debs nu på kvällen. För att hon inte fick ta ut Clothy utomhus (en typ som snutte filt grej) när vi var ute och lekte.

När Thomas åkte och jag och Rube skulle till simningen hade jag glömt att ställa in maten i ugnen - HEHHH kul. Plus att jag glömde hårborsten till Ruby hemma. Dagen blev än sämre tack vare min sega hjärna.

Idag är värsta dagen hittills när det gäller hemlängtan och så. Har varit rätt tufft.. Men Deb var förstående och sa åt mig att ringa mamma så fort vi kommit hem från simningen, haha, gulligt av henne. :) Så ringde hem och Staffan svarade, pratade med han ett tag, sen med mamma. Det kändes skönt.

Deb lagade iallafall maten idag fast jag egentligen skulle gjort det, fick så dåligt samvete och har det fortfarande. Men vad gör man? Har bett om ursäkt iallafall. Vi åt "roast dinner" som man oftast äter på söndagar här i England, det var riktigt gott! Även lammköttet, som jag var ytterst tveksam till, var smarrigt.

Nu ska jag glo på film eller nåt och hoppas på en bättre dag imorgon. Helgen ser jag iallafall fram emot, ska bli skoj att göra nåt! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad händer för skojigt i helgen då? :)

2009-11-04 @ 22:48:02
Postat av: Mamma

Kul men ovant för dig att ha 2 knoddar att ta hand om..Ruby hade kanske en dålig dag hon med..kanske kände av att du inte var i topp heller.



Lilla snuttan, tyckte så synd om dig igår :( En sån dag hade jag i söndags, fyyy vad jag led av saknad efter dig. Det är självklart att det kommer såna dagar och då är du inte på topp.Det blir kortslutning i skallen, man gör en massa galet eller gör inge alls. Skönt att Debra är så förstående.När du får sån längtan, så skicka bara sms så ringer vi upp dig.Du få överraska dem med nåt i gengäld att du missa steken:)Vad kul att det var gott, får du göra sånt här sen för lamm kan inte jag få till gott, bara som stelt gummi, hahaha.



Jag är jätteglad över dina planer för helgen, hjärtat, hoppas du får såååå kul :)



Ha en bra dag idag. Vi älskar dig gumman <3

2009-11-05 @ 08:20:41
Postat av: elin teborn

hej om du har tid i helgen får du gärna möta upp mig och sofia som ska köra en shoppingrunda i westfield och sådär. eller hon ska shoppa jag ska kolla på, haha. emelie hänger nog med också så:) får gärna följa me dom du vill! kram

2009-11-05 @ 10:07:52
URL: http://elinslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0