Mummy, you are the best!

Jag blir så glad när jag läser mammas kommentarer ibland, det känns bra att hon är så glad för min skull som är här :) Det blir helt klart crazy och oväntade händelser här borta, lite annat än det var i Köping faktiskt haha!  Jag är rädd om mig, man lär av sina erfarenheter vet ni, men förstår ju varför du påminner mig att vara försiktig med saker och ting, mamma. Iallafall, om en månad är du och Bella här och vi ska ha så kul innan vi åker hem för jul :)

Angående min tå - den är typ lite lila på framsida och baksida och gör ONT. Men det är rätt lugnt, bara när jag böjer för mkt på den som det gör ont nu. Debs blev orolig och gav mig något medel att sätta dit så de lila inte ska bli värre och erbjöd mig värktabletter men så pass ont gör det inte, tog bara medlet. Som häftigt nog heter "Witch Hazel" höhö.. witch = häxa ni vet ;) så nu har jag lagt lite av den trollbrygden på tån och det känns svalt och skönt. Jag är livrädd att nageln ska gå av eller lossna, det är riktigt mörkt lila vid nagelkanten och när jag slog i så klickade det som sagt till och jag trodde direkt att nageln spruckit. Men det hade den inte, jag får hoppas på det bästa, att den stannar där den är.

Nu blir det tv/film/Scrubs eller liknande.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat, så rar du är <3



Du tar verkligen vara på tiden där på ett jättebra sätt.Och du delar verkligen med dig av dina upplevelser och galna upptåg med oss som läser din mycket underhållande blogg. Det gör att vi "hänger med" lite, och ofta känns det som jag vore där. Speciellt då du besökt platser vi varit på du, jag o pappis.Lite synd att inte fler känner till det..Och jag vet hur förståndig du är och är rädd om dig, men det tål att påminna o det är av kärlek till dig, och det vet du ju. Så det är inte alls svårt att vara glad för din skull hjärtat <3



Jag förstår inte riktigt vad du menar med att Köping inte är som London.skakar bestämt på huvve. Jag menar-Köping är ju hela världens metropol asså, allt av värde händer ju här, moooahahaha.



Och den stackars lilla tån, jag ryser..Risken är att den kommer ramla av.Ja nageln asså, inte hela tån, eeh.Men det tar tid innan hela blir blå/svart o ramlar av..Visst var det "fultån", kommer du inte kunna "fuck up" med den mera? hahaha.

Känns skönt att höra Debra tar så väl hand om dig sweet.Hon verkar jättebra och pålitlig...



Ha det bra gumman, ta hand om dig och tån nu..Jag älskar dig. Puss o Kram

2009-11-17 @ 09:44:04
Postat av: Tiina

Mamma: Hihi ja jag gör mitt bästa ;) Ja jag vet ju att ni vill veta hur det går, vad jag gör och får uppleva och det är ju lite det som är roligt också, att få berätta om alla tokigheter som händer! :D Aww ja alltid när jag är på platser där vi varit, så tänker jag på er!



HAHA ja Köping är ju som Sverige's lilla London, ehhh not hahaha! Men det är som jag och flera andra pratat om, det är så skönt här borta för här gör det inget om man råkar göra bort sig eller nåt, ingen vet vem man är, i Köping ja då vet ALLA man känner om det dagen efter..



Usch ja, HAHA jag började garva för mig själv av "Ja nageln asså, inte hela tån, eeh." HAHAHA alltså du är ju för rolig! Jag hoppas verkligen inte nageln (eller tån) ska ramla av, uuusch! Det känns helt okej i den idag men gör ju fortf ont.



I miss you, see you soon! <3 Jag älskar dig!

2009-11-17 @ 11:16:00
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0