Massor av regn och svenskt godis

Vid lunch nar jag skulle till stationen och aka in till London sa spo regnade det sa jag tankte att jag tar bussen till Buckhurst hill och aker darifran istallet. Det regnade SJUKT mycket och jag stod i busshallsplatsen och ja, det blev en sjo vidvagkanten och tror ni inte en bil aker rakt i den sa jag far ett ton vatten pa mig? Sjalvklart. Sa var bussen ca 20 min forsenad. HEHHHHH!

Nar jag antligen kom till stationen och satte mig pa tunnelbanan var jag ju dyngsur, sarskilt om fotterna. Motte iallafall Marika och Cissi (20-25min forsenad) men de vantade anda pa en annan tjej som hette Nathalie. Men sen bestamde vi att vi skulle ses senare, sa vi drog till svenska kyrkan och kollade pa marknaden :) Jag kopte godis - ahlgrens bilar, marabou digestive och salt gott och blandat. MUMS. Dar i Marylebone finns ju massa svenska saker, kyrkan, restaurang, pub, affar. :)

Sa gick vi till Oxford street och upptackte att det var en liten julmarknad dar med, inte svensk men anda! Sa vi gick dar lite och sen motte vi Nathalie och hennes kompis Ollie. Gick och gick och gick och hamnade pa Starbucks, mums. Gick tillbaka till Oxford street och gick runt i affarer ett tag och sen drog vi hemat.

Jag kopte foresten sasong 1 av How i met your mother. YAYY!! :) och sa motte vi pa Christofer vid Marble arch, London ar visst inte sa stort. hihi :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det enda braiga var alltså Starbucks :)



Får se om vi inte hittar nå galonisar där sen, ska jag köpa d till dig, gumman...eller vadarbyxor kanske vore bra..hahaha.



Bara du inte blir rejält sjuk nu, jag är faktiskt orolig.



Puss och värmande kramar till dig <3

2009-11-23 @ 09:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0