It's so cold in hereee!

Jag fryyyyyyser. Har startat elementen nu iallafall, far hoppas det blir battre snart. Mitt rum ar typ flera grader kallare an resten av huset. Tror det ar for att det ar ett hornrum, liksom, alla husen sitter ju ihop i varandra men eftersom vi bor i forsta huset pa gatan sa ar inte mitt rum vagg i vagg me nat annat. Jaja.

Ikvall ska jag med Sarah, Delphine och nagra fler och kaka pa en spansk restaurang. Ska bli trevligt! Efter det ska vi ga ut. Vet inte riktigt vart men det visar sig.

Jag motte upp Line i Debden idag, lamnade en kamera till henne, sen tog jag bussen till Loughton och gick in pa New Look pa jakt efter ett linne man kan ha ikvall. Hittade ett snyggt linne, ratt dyr var den tyvarr. Sen hittade jag ett par skor.. Love at first sight tror jag? De var fina, svarta med klack och skona att ga i. Jag var tvungen att ha dem.

Tack vare att min dator inte fungerar och jag inte har fatt nagra skivor an sa kan jag ju inte visa er hur de nya inkopen ser ut, men men! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte konstigt du hela tiden är snorig o ont i halsen om rummet är så kallt!!! Jag ska köpa en kupevärmare åt dig när jag kommer!!



Idag har jag inte prata med dig på nåt sätt alls :( Fullt upp heeela dagen :(



Ha en kul kväll nu, pussipuss, gumman

2009-11-20 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0