I'm hungry like a wolf

Hehhehhh är hur hungrig som helst!! Kollade i frysen och hittade baguett med vitlöks smör, den tänker jag käka! :) Just nu är den i ugnen, muuums. Så nu sitter jag här i köket med laptopen och väntar på att äta :)

Sen måste jag stryka, uuuusch.. Glömde fråga Debs om jag kan stryka på fredagar, men ja, städningen klar rätt snabbt idag så det gör inget! :)


HEHH här ser man pigg och fräsch ut! naah.. Ska äta, duscha sen
gå till Loughton och knalla omkring i affärer tror jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ring home-delivery vettja, haha..Jag ha oxo såna baguetter hemma, köpte häromdagen och tänkte på dig då...Jag vill vara med dig Tiina, det är inge kul ensam längre :( Lycko gå till Loughton....

2009-11-12 @ 14:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0