Here we go again

Igår blev det en massa planer riktigt snabbt. Jag var duktig och strök igår även fast jag tänkte göra det idag! Sparade bara två skjortor som Deb ska visa mig hur man ska stryka, är inte så bra på sånt :P

Iallafall så mötte jag upp Jamie och vi gick runt lite och sen hyrde vi film och glodde på, han var tvungen att vara hemma och vara lite barnvakt åt sin syrra. Jag fick sms av Nadja att hon och nå fler skulle på puben och undra om jag ville med, klart jag ville det! :) tyvärr var min mobil helt konstig så jag kunde inte få tag på Nadja sen :(

Jaja idag ska jag möta Sarah vid Woodford så beger vi oss in till London, ska träffa hennes vän och så ska kanske Katrinen följa med! Ska käka nånstans sen gå ut till nån bar eller pub eller så, första gången, wihoo! :D imorgon blir det nog rätt lugnt, ska sova hos Katrin vilket ska bli skojskoj! Får se vad vi hittar på, kolla på fyrverkerier iaf..? :D

Kommentarer
Postat av: viktoria

låter riktigt skoj :) hoppas att du får roligt :D

2009-11-06 @ 13:29:22
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ibland kommer planerna bara ramlandes över en:) Kul att du träffat en kompis av andra könet oxo nu;)



Hoppas du får riktigt, riktigt roligt ikväll gumman, du är så väl värd det. Men var bara försiktig, använd ditt sunda förnuft, ta inga risker och allt det där jag jämt tjatar om.Och så hör du av dig på nåt vis och sådär, ja du vet...



Hälsa med dig till Boda-Katrin ;)



Ha en kanonhelg nu...Jag älskar dig <3 Kram

2009-11-06 @ 13:57:27
Postat av: viktoria

haha, ja det blir verkligen vad man gör det till :D



ja, jag ska jobba.. inte sådär jättekul kanske men det blir bra pengar :P måste spara nu då jag fått veta att jag kan fira jul hemma :)

2009-11-06 @ 14:52:11
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0