Hello

Har jobbat idag da, det gick bra. Deb's mamma ar har nagra dagar sa hon hjalper mig med Ruby, ratt skont. Idag har jag storhandlat mat pa Sainsbury's ensam, fattar ni matlistan, ett helt A4!! Knappt sa jag orkade putta pa vagnen ju haha. Men det gick bra, sen ringde jag en taxi och en trevlig taxi gubbe var det, hjalpte mig bara pasarna anda fram till dorren har hemma.

Sen har jag lagat mat idag, blev chicken korma. MUMS, me like. Sa har jag lekt med Ruby och pratat med Joan och massa (debs mamma) samt tvattat. Vi har haft slut pa tvattmedel i helgen och idag var ett BERG med tvatt som jag fick ta itu med efter Sainsbury's eftersom jag kopte tvattmedel ocksa :P

Jaja, hoppas min dator kan bli lagad snart. SNALLA? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0