Deliveries for everything

Här i England är det mycket home delivery som gäller. Man kan beställa hem takeaways från restauranger och pizzerior, få sin vardags mat hemlevererad alltså vanlig mat som man köper typ på ICA, mjölk, köttfärs, whatever. Fick nyss en lite rolig flyer i brevlådan.

Alcohol and tobacco delivery! Jag började typ skratta för mig själv, vet inte om detta är vanligt här i England men jag har då aldrig sett nåt liknande? :D This made my day!


Bra då vet jag, om jag inte orkar gå till off license tvärs över gatan
och köpa sprit kan jag alltid ringa hit :P
"Delivered straight to your door within 30 minutes" awesome! XD

Alltså det ser ju typ ut som en pizza flyer! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha, faan vad coolt..Har de inte homedelivery av partaj oxo, hehe...behöver du ju inte gå ut alls...:)

2009-11-12 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0