Covent garden, gay bar and Leytonstone

På dagen igår mötte jag Nadja och vi åkte till Covent Garden. Gick omkring i massa affärer vilket var trevligt, jag hittade en jacka - äntligen! En svart lite kavaj liknande en med jättestor krage. Är lite osäker på den stora kragen men, den duger. Vi fikade med färgglada cupcakes och tea :D vi drog hem till var sitt men bestämde att ses senare igen.

Så senare mötte jag och Nadja upp en kill au pair i Walthamstow. Han var lite tråkig och så, men sen ringde Nadja's kompis och fråga om hon ville gå ut med dem och jag följde med. Vi drog till en gay bar med ett gäng gay killar och hade riktigt roligt! Haha! Dansade som bara den och hade oss. Plötsligt var klockan över 4 på morgonen, haha och det spöö regnade (vilket det även gjort hela kvällen). Tog en natt buss hem till Nadja i Leytonstone och sov, vi var helt dyngsura från att gå från busshållsplatsen hem till Nadja, det var inte ens långt men så som det öste ner, alltså det var helt galet. Så sov vi fram till lunch typ och jag tog mig in till Camden Town och mötte Johanna. Vi gick omkring på Camden Market och kikade, det var roligt. Mycket folk! :P Jag köpte näs piercingar, 2 halsdukar och en adidas väska. Goodiiee. Så käkade vi kinamat vid floden innan vi drog hemåt, det var trevligt. I love Chinese, seriously.


Smarrig muffin i Covent garden :)

On our way to see the people

Klockan 04.15, still going strong.. hehe

Johanna och jag käkade som sagt kines mat :)

Jag och Johanna innan vi begav oss hemåt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du verkar ha jättekul Tiina, och med en massa nya kompisar :) Kul med lite crazy upptåg. Var bara rädd om dig hela tiden..Känns bra för oss att du trivs där och har det bra.



Saknar dig, men är glad du gör detta roliga.



Kram

2009-11-16 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0