Blaaah x 3000

Jobbar nu da, men Thomas har inte dykt upp. Hmm. Skickade nyss ett sms till Clare och fraga om han kommer hit idag :P Kanner mig sa seg fortfarande, och inte sa pigg pa att jobba for Ruby var as dryg igar. Hoppas de ar battre idag.. Hon har typ massa energi fast hon ar sjuk medan jag bara vill ligga och lasa och glo pa tv och tycka lite synd om mig sjalv.

Gick till Loughton igar nar jag slutade, pratade med en snubbe om att byta operator till telefonen men jag vill ju helst behalla numret jag har. Da maste jag ringa till TalkMobile och snacka med dem, be dem skicka nan grej till mig och bla bla bla... Jag star ju inte skriven pa adressen har? Tror jag koper ett nytt SIM kort och far nytt nummer istallet. Palla.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men usch och fy, nu har inte Tiina nå kul där alls...

Varfö byta operatör? Fan att allt ska vara så krångligt jämt...



Jag gillar inte att du måste jobba när du är sjuk, d tar bara längre tid att bli frisk.Man ska ju vila när man är så slut i kroppen som du är...



Pussa på dig

2009-11-25 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0