Another day has passed

Nu har jag slutat, blev tvungen att jobba lite senare för Debs blev lite sen hem från jobbet, men det gjorde mig inte så mycket. Idag har varit fullt upp ungefär hela tiden. Har ju som sagt haft hand om Thom också! :P På morgonnen var Ruby lite väl jobbig, hon bara stängde av!!! Svarade inte på tilltal, svarade varken mig eller Thomas, jag försökte fråga vad som var fel och så men inget svar. Efter ett tag gick det över dock, skönt det. Debs sa att det är nog för Ruby är ju ensamt barn i familjen, kan vara det att hon är lite bortskämd och inte van att dela på saker, även personer (uppmärksamheten går ju inte BARA till Rube när Thomas är här).

Men ja efter ett tag blev de bättre iaf. Hon blev bara småtjurig emellanåt. Så åkte vi iväg till simningen vilket gick bra, där blev hon arg på mig en gång till. HOPPSAN jag hade glömt köpa en chokladkaka till henne som hon kunde äta efter simningen. Hon gnällde "my mum ALWAYS buys me a chocolate that I eat after swimming......." hahah jag brukar köpa men hade som sagt glömt det idag, men köpte en på vägen ut och då blev det bättre. För övrigt har både Thomas och Ruby försökt få mig att ge dem godsak efter godsak efter godsak!! Barnen här äter verkligen mycket godis, kakor, chips och sånt här. Jag tycker det borde räcka med kanske 2-3 kakor men nej haha. Iofs är jag inte bättre själv när jag är ensam här i mitt rum höhö men Deb har sagt åt mig att inte ge dem för mkt sååå ;)

Maten var helt okej idag, de engelska korvarna alltså. De har ju utseende och konsistens som jaaa.. pickar eller nåt HAHA men de smaka väl okej. Inte min favorit men det gick att äta. Gjorde löksås och bakade potatisar till, alltså jag älskar bakade potatisar!! Det är så sjukt gott med smör och massa ost i, seriöst skulle nog kunna äta det varje dag i en vecka. Sen kanske man tröttnar men men.

Nu känner jag att mina tankar är lite osamlade, jag skriver om konstigheter som pick liknande korv och himmelskt bakade potatisar, det är nog bäst jag glor på tv en stund. HOW I MET YOUR MOTHER, OHYES! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0