All that I've got

Sitter och lyssnar på musik i mitt rum just nu :) Har just ätit, köpte med mig en curry från Marks & Spencer på väg hem från Loughton. Gott var det! I Loughton handlades halva veckans lön upp som jag fick igår.. hehe! Det blir så när man går in på New Look! ;)

Köpte iallafall en svart t-shirt som jag gillar jättemycket på nåt sätt, för £10. Så köpte jag även en ljusgrön / limegrön t-shirt för bara £4 då den svarta t-shirten jag köpte på H&M i London förut var alldeles för stor så den ska jag lämna tillbaka. Slutligen köpte jag ett par skor! Nu äntligen köpte jag dem, de som jag pratade om förut. Som är lite för stora även fast det är storlek 38! Idag hade jag på mig ett par lite tjockare strumpor och då satt dem helt okej! Jag kan ju köpa en extra sula att sätta i när jag har tunnare strumpor. Så nu har jag äntligen ett par skor till som är lite finare! De kostade £25 så helt okej billigt, typ Din Sko priser där.

Lyssnar just på The Used - All That I've Got och jag bara älskar låten, samt älskar videon till den.


Kommentarer
Postat av: viktoria

jaa, de är riktigt skumma! min hostdad tyckte också att det var knäppt att vi inte kunde handla sprit!

2009-11-01 @ 16:50:26
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: katja

Hur kändes det att få egen riktig lön?? Och schoppa för alldeles egna intjänade pengar? Det är ju en väldigt skön känsla att ha tjänat ihop det själv och sen schoppa loss:):) Kul för dig ;) Ja köp sulor till skorna så blir det bra ska du se...köp varma sulor!!



Vi har varit i V-rås, Lennart jaga ju kyl/frys.På Mediamart fanns en för 8.500 kr (nerprutad) och sen en exakt likadan på elgiganten för 4.990 kr!!Jädra prisskillnad va...Spis hitta vi, men han visste inte om kontakten funka så det måste han kolla innan han köper. Så hitta vi ett frysskåp vi ville ha, men tar den när Lennart ska dit och köpa spisen.



Så har vi packat in alla kalkoner i boxen, jösses vad stora de är, hahaha.



Ha en fortsatt trevlig söndagkväll :)

2009-11-01 @ 17:22:03
Postat av: Tiina

Mamma: Det kändes riktigt bra att shoppa för mina egna pengar! :D Synd bara att de tar slut så fort.. höhö.. Ja ska försöka hitta några sulor som kan passa :D Okej jäklar vilken pris skillnad! :O haha. Ha det så bra du med , puss!

2009-11-01 @ 23:33:45
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0