Yesterday, today and tomorrow

Igår var det då ganska så fullt upp :) Åkte till tandläkaren, suck, fick göra en omlagning. Hade inga hål iaf så det var ju bra! Sen mötte jag Tess, vi gick i affärer och sen fikade vi som vanligt och pratade en massa! :) La undan ett par skor på DinSko åt Marina, sen begav vi oss mot Illi. Där glodde vi på tv med Illi och Kenneth, för Illi's trummor och ena gitarren till World Tour funkade inte haha! Så typiskt.

Efter ett tag kom Gonzza dit också! Sen drog jag, Illi och Kenneth och köpte kebab och mötte Mattias och Eric, så drog vi till Illi igen. Käkade och vad gott det var!!! :D Vi kollade på film, Transporters. Lite overklig men ja :P Efter ett tag drog Tess och Gonzza, sen Eric, sen Kenneth.

Det slutade med att jag och Matte sov kvar hemma hos Illi, vi glodde på tv och på House, det var trevligt! Haha jag snodde sängen så fick de sova skav fötters i bädd soffan, moahahah! :D

Idag har jag och mamma varit i stan och handlat lite saker, vi har städat hemma och klätt julgranen! Niceeee! Imorgon är det JULAFTON!


Me and Swint!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0