Where is the förfest?

Varför ska det vara så svårt för folk att bestämma sig för? har frågat hur många som helst om dom ska ut ikväll och samma svar från alla "Vet inte, får se sen" så sjukt irriterande :P sen försöker man hitta nånstans att förfesta - och samma svar "vet inte, kan höra av mig senare" eller helt enkelt "nej tyvärr". BLÄK. Snart kör jag fan London style - dricker upp min jäkla vin flaska på väg till krogen. Men då kommer väl farbror polisen och häller ut flaskan. Hmmmm.. nu blev det svårt :P

Julafton igår var iallafall jätte trevligt. God mat, trevligt folk, roliga spel. Sen skjutsade jag hem Marina och Max till Köping, och Jocke ända till Eskilstuna, är man schysst syrra eller vad. Haha. Nej men det var kul :) jag gillar att köra Opeln också så no problems! :D

Nej nu ska jag vara lite social med familjen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Marika

haha ja de är verkligen london style de ;) eller att gå ut och börja dricka där :P men de går ju inte i sverige så dyrt som de är där :( låter som allt är bra annars, vi får prata om nyår mer på msn nått tag :) cissi tyckte de lät som en bra idé iaf :)

kram

2009-12-25 @ 12:49:24
Postat av: Johanna

Hej!

Jag ska åka som au pair till England i januari om jag får nån familj de vill säga! Skickade in ansökningarna till mikso för ett par veckor sen, pratat med två familjer men blev ingen utav dom av olika anledningar. Vet ju att du ska byta au pair familj, har du hittat någon? Söker du bara privat el genom förmedling? Hur hittade du din förra familj? Min förmedling har stängt till den 4/1, så funderar på att söka privat med genom au-pair world. Men det känns säkrare genom förmedling, tycker inte du det?

Ha det bra!

Hälsningar Johanna

2009-12-26 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0