Weekend, lovely weekend

Nu ar det helg! Eller jag ska koka lite pasta till Ruby som hon kan ata senare, och efter det har jag helg helg helg! :)

Har varit hos Thomas idag da, det var kul. Vi pyntade lite pa deras julgran, gjorde en stjarna till den, ett svard och lekte med leksaker. Clare sa att jag kan fa bo hos dem nagra manader om det behovs sen, kommer inte fa lika mkt betalt men lite iaf, jatte gulligt av dem ju. Sa det kanns bra, har januari pa mig har och om det behovs kan jag vara hos Clare och dem sen ett tag. :)

Mamma: Haha japp snart kommer ni hit, ska bli sa trevligt sa! :)

Janni: Ja jag menar det, man vill bara komma ivag ju! :P Men det ar bra, sma kolla lite pa aupairworld och hittar du nat som verkar passa bra - skicka ansokan. Det skadar ju inte att prata med flera familjer! Jag tror ocksa det ar bra att jag ar har, kan ga pa intervjuer och sa :)

Marika: Sjalvklart ska vi gora det! Jag berattar imorgon vad jag tyckte om KOKO, men det verkar ju himla bra enligt typ.. alla andra! :D Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm, veckan kan inte varit så rolig för dig. Nu är det typ ledigheter du ser fram emot.

Så jätterart av Clare att erbjuda boende sådär. Då känns det kanske inte så hopplöst när du åker tillbaka efter jul. Du får säkert ny familj i början på året;)



Ha nu en trevlig helg gumman...Vi ses på Tisdag, jaaaa:))

puss

2009-12-11 @ 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0