This conversation is over

Imorgon åker jag. Känns minst sagt... konstigt. Både kul och tråkigt. Idag har jag iallafall träffat folk typ hela dagen, lite som igår. Jag och Tess gick omkring på stan, sen tog vi en lång fika. Mötte på Marina, Max och Eve så jag kunde säga hejdå. Synd att jag inte hunnit umgås mer med Marinisen <3 sen hämtade iaf jag och Tess upp Matte och drog hem till Gonzza :D Satt där ett tag och drack kaffe, Illi kom också dit. Sen skulle Gonzza dra så jag skjutsade han till hans mamma och så åkte jag hem.

Här hemma har jag lagat mat och packat. Alltså jag tar typ med mig mer saker till England än vad jag tog med från England och hit. Illa :P men men! Det är trubbel om hur vi ska boka biljetter till nyår, fan. Vet inte hur vi ska lösa det.. men men.

god natt



I don't get this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0