The London effect?

Jaha, da var det redan lordag. Igar var aaaas kul. Bra musik, mestadels bra (and goodlooking haha) folk, helt okej klubb! Jag vill latt dit igen, haha, men de andra var lite skeptiska. Hmm. Far val forsoka  fa med nagon annan kanske :P Iallafall kom jag hem 6.30 imorse, men kunde bara sova typ 3 timmar. Sa har varit lite halvtrott hela dagen men det ar helt okej.

Idag har jag bara tagit det lugnt, och traffat Kacper och hans hund. Vi gick omkring i Epping forest, det var trevligt. Om en stund ska jag bege mig in till London for lite fika med en jag traffade pa Scandinavian partyt for nagra veckor sen. HAHA!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter bra alltihopa :)



Puss

2009-12-05 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0