Take everything away from me, silent angel

DAMN vad jag har fastnat pa Alesana - this conversation is over de senaste dagarna. Den ar sa sjukligt bra. Idag har jag stadat da, haha. Mindre kul men what the hell. :)

Angaende familje letandet - nothing new really. Eller jo. Ringde Marie pa Swedish connection idag, jag vet att jag bara haft dalig erfarenhet av SC och sagt hur daligt jag tycker det ar men, a mans gotta do what a mans gotta do, right? Man kan (och ska) ju alltid ge en andra chans. Och minsann, en familj tyckte hon pa en gang kanske skulle kunna passa! Jag ringde familjen men de var inte hemma sa jag skickade ett mail. Hoppas pa svar snart. Och sa kollar jag ju pa aupairworld, har skickat ett par mail till familjer.

Jag hoppas nastan att jag stannar i norra London. Me like it over here. Vill inte lamna alla trevliga manniskor jag traffat har, Line, Sarah, Kacper, Nadja, Kerstin. :) Jag vet att vi fortfarande kan ses aven om jag bor i sodra London men det ar ju sa langt haha.

Ikvall blir de att ta de lugnt, forsoka sova tidigt, imorgon blir de Thomas 8.45-16 och sen KOKO pa kvallen!! Kommer antagligen vanta pa forsta tunnelbanan igen. Och PEPP pa lordag!!! Scandinavian XMAS party pa The Warwick med ett gang danskar och eventuellt nagra svenskar!! :D sen kommer sondagen som antagligen blir mestadels liggande i sangen kollandes pa film, mandagen med jobb och sa TISDAGEN <3<3<3 da jag ska mota upp mams och Bells pa Heathrow <3 CAN'T WAITTT!!!


Me and Line forra scandi partyt. it was rather awesome :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :) Var i London har du bott hos den familjen du är hos nu? Jag ska flytta till nordvästra London, eller lite utanför, i januari. :):)

kram

2009-12-10 @ 16:49:01
Postat av: Mamma

Ja nu gäller d att söka på alla ställen som finns, ingen tid att vara kräsen ;)



Åååå vad vi längtarrr till tisdag :)) Ska kraaama dig sååå :))



Puss

2009-12-10 @ 18:51:12
Postat av: Marika

åh hoppas du får de kul på KOKO :D dit vill ja me :D vi kanske kan gå nån helg framöver? :) kramkram

2009-12-10 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0