Sunday it is

Da var denna helg avklarad! Den var brabrabra! Fredagen spenderades pa KOKO i Camden, sjukt stort stalle, snyggt som fan! :) sag typ ut som en teater! Katrin blev forbannad pa en kille och gjorde varsta pungrycket, HAHAHA alltsa, han blev inte glad! Snacka om att ge henne the evil eye, det var stort. Men hon bad om ursakt en massa ganger iaf. En av hans kompisar var typ as jobbig och pa hela tiden sa dansade framme pa dansgolvet istallet och jag och Katrin blev bjudna till efterfest. Halvvags dit sa fick Katrin cold feet och vi drog hem till Loughton, haha damn! menneee det kommer val fler ganger. Skont var det att komma hem iaf runt kl 7 och lagga sig och sova! haha. Efter lunch drog vi till London och skulle kopa julklappar, johej. Fastnade inne pa Zara ett bra tag haha, sen kopte jag en ny telefon da min gick sonder haromdagen, KUL KUL LIV!! men den har telefonen ar ratt schysst. Sa fastna vi i trafiken typ hur lange som helst pa vag hem till Katt och ja, jag fixade iordning mig.

Sa motte jag upp Erik och vi kakade macka pa cafe nero och begav oss mot Oxford circus dar vi motte Line och Anne :) Sa drog vi till the Warwick och Scandinavian party! Det var helt okej. ALLTSA EN HELT SJUK SAK!! Sist pa Scandiparty sa traffade vi tva engelska killar och en av dem verkade gilla Line jatte mkt och hon gilla han och har snackat om han as mycket och angrat att hon inte tog hans nummer. Tror ni inte att de killarna kommer till Scandi partyt?!? HAHAHA alltsa de maste ha kommit for Line och Anne, annars vet jag inte. Det var helt sick, seriost, sa javla kul!! Nu har Line hans telefonnummer, bild pa honom och henne samt Facebook (Y) seriost, sa sjukt bra :) traffade en del internet folk igen ocksa, alltid trevligt!

Vi hade sa pass kul att vi inte tog sista tunnelbanan hem, Line var sa jakla sot och glad over att Tom var dar att hon sa till mig "if you want to stay and go with the 5.20 tube, it's ok for me!!" haha och jag kunde ju inte saga att nej det vill jag inte, hade kul och Line var sa glad att vi stannade. Men vi akte inte hem med 5.20 tuben. Vi sov hos Erik ist. Schyrre att slippa vanta pa tunnelbanan :)

Idag sa drog vi fran Erik typ 11, drog till McDonalds och traffade Anne, promenerade omkring och det slutade med att vi gick till Embankment och kollade in Big Ben och London Eye, finemang!

Allt som allt har jag slosat sjuuuuukt mkt pengar, druckit x antal rum+coke och redbull+vodka, skrattat och haft kul, en riktigt bra helg.


mys bild eller vad :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker det var MYCKE förståndigt av Katrin!!



Jag börjar bli lite orolig för dig, tur att jag kommer imorron och hämtar hem dig ett tag!! :) Det har blivit lite väl mycke parta och sena nätter därborta, inte bra. Visst ska du ha kul, absolut, men det har spårat ur lite. Så jag säger det inte för o vara elak, är bara så rädd om dig. Vi härborta har slarvat med tjatet, japp :))



Ha en bra måndag nu, jag håller på o packar :)) Magen är rännskita o huller-om-buller, shit vad resfeber asså !!!



Puss

2009-12-14 @ 08:39:41
Postat av: Tiina

Mamma: ahh, huvudsaken ar val att jag tar det lugnt och har kontroll? Vissa ganger dricker jag inte mycket alls eller ingenting, har kul anda. Jag gillar att vara out and about och traffa folk, that's it. Ja nu ar de inte langt kvar! Puss

2009-12-14 @ 21:33:10
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0