So deep that it didn't even bleed

Nu har jag just varit ute och gått lite. Rensat huvudet. Känns redan lite bättre. :) Ibland är det så himla skönt att gå ut och gå, lyssna på musik i iPoden och bara, ja, gå omkring. Inte tänka på nåt särskilt. Nu är jag verkligen tillbaka här i Loughton. Som jag tycker så mycket om. Som jag snart ska lämna. Vart ska jag? Inte en aning. Det är det som är så himla jobbigt kan jag tycka. Att inte veta. Men ja, ska som sagt ringa Marie imorgon och så.

Jag gick förbi Sainsbury's när jag var ute och gick, snacka om folk. Och alla köpte de alkohol haha! Även jag. Men jag köpte bara lite. En flaska WKD. Och en ont i halsen spray, as bra spray man sprayar i halsen så blir det typ helt "numb" alltså kommer inte ihåg ordet på svenska just nu. Stumt? Bra är den sprayen iallafall. :D

Har upptäckt att jag blivit bortskämd i Sverige igen med en massa kramar och mys från nära och kära. Nu är det så tomt och så igen. Blä.

Snart borde Line smsa att hon är hemma. Måste dra in till London skapligt tidigt idag faktiskt och fixa biljetter, äta, och en massa sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0