Red Bull Energy Drink

MUMS med energi dryck. Men det ar inte PowerKing inte, utan Red Bull! Men det duuuger ;) hah. Idag var jag och Line in till London da, vi kopte lite julklappar. Det ar sa himla svart att veta vad man ska kopa till folk! Men ja, tanken som raknas, folk far lov och bli glada for vad de far haha :D

Vi at ocksa pa McDonalds idag. Forsta gangen jag at det sen jag kom hit, bra jobbat av mig tycker jag! Haha! Det var gott, men KFC ar godare. Och jag gillar inte riktigt att bli McDonalds matt. :) men ja, BILLIGT var de ocksa! Nan av Line's vanner kom in pa Donken, vilket sammantraffande! Hon berattade att de va nan julgran som skulle tandas vid Trafalgar Square kl 6 sa vi shoppade lite till sen drog vi dit och stod och fros en massa haha medan norska ministern eller nat holl tal. Det var tydligen en norsk gran namligen! Men ja, sa tandes granen och vi drog hemat.

Pa hemvagen gick jag till Sainsbury's och kopte Red Bull da, choklad och nat att ata, kyckling haha som vanligt. Nu glor jag pa Scrubs och om 40 minuter borjar Misfits, jag gillar den serien! :D MYS.

Imorgon blir det Embassy med en massa au pairer, ska dit med Kerstin. BLIR KUL HOPPAS JAG!! och typ den 12e ar det sista Scandinavian partyt, pa The Warwick, ska dit med ett gang danskar och forhoppningsvis nagra svenskar! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va köpteru te mejj??????



Du din lilla gottegris därborta, vänta du bara, vääänta du..D första jag ska ha när jag kommer är Starbucks å sen KFC!!! Ba så du vet ;)Donken o Red Bull vill jag INTE ha, hehe.



Hoppas helgen blir som planerat nu så d inte bara rinner ut i sanden igen för dig :/



Ha en bra dag gumman. pusss

2009-12-04 @ 07:58:10
Postat av: tove

köp sainsbury's kakor, med vit choklad och hallon! väärldens bästa :)

2009-12-04 @ 16:32:54
URL: http://tovelarsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0