Now it's too late, to late

De senaste dagarna har varit så sjukt bra. Har umgåtts med mina underbara vänner och familj och haft det bra. Känns vemodigt att åka till England i övermorgon.. mest med tanke på att INGET är säkert där borta. Självklart ska det bli kul att träffa vännerna, och nyår ska bli så himla kul, eller hur tjejer! :D

Utgången i fredags vart as bra! Förfest hos Gonzza, med Gonzza då, Jonathan, Matte, Jennyboy och Janne. :) Jenny och Janne drog lite tidigare för de skulle till Hantis eller nåt istället, men det var riktigt kul att träffa dem, särskilt Jenny då ^^ så drog vi till B&S, jag och Jonathan slapp kön eftersom vi hade förköpt biljetter haha :D så satt vi och pratade lite och de kom fram en tjej som hette Alexandra som jag pratade rätt mycket med.

Mötte på Elin också och dansade med henne :D dansade as mycket med massa olika folk, haha det var as kul. Emellanåt fick jag ta hjälp av någon jag kände för att skrämma bort efterhängsna killar bara haha. Men sjukt kul var det.

Jag sov hos Jonathan och på lördagen skulle ju jag med mamma och Staffan till Torshälla och hälsa på Tobbe och dem, jag skulle köra Jockes bil men jag kände att ingen ide att riskera nåt, haha jag var lite smått hungover så Staffan fick köra Jockes bil istället :P det var jätte kul att träffa Tobbe, Sofie och Ella :)

Idag ska jag träffa Jenny, klippa mig, träffa Liisa och kanske Jonathan sen får jag se. :) fan. det känns verkligen inte bara bra att åka till London som sagt. Snacka om att det är blandade känslor..

Why do I put myself in these situations?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår det känns vemodigt och inte helt OK att åka igen..Nu har du vart hemma med familj å vänner,du har verkligen varit aktiv och haft kul:)Just att åka tillbaks till ovisshet är INTE en bra känsla.



Jag känner stor oro och ledsamhet när du åker. Ingen returbiljett hem är bokad, jag vet inte när jag får se dig igen,jag vet inte vart du hamnar, jag vet inte hur du ska fixa detta.



Men kom ihåg Tiina, hem får du ALLTID komma!!! Säg bara till då så fixar d sig med biljett hem.



Puss

2009-12-28 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0