Just a little cold

Har haft en trevlig eftermiddag idag! Forst kollade jag pa Deal or no deal med Joan, det var nice och sa spannande pa slutet haha! Sen sag jag att jag hade tva missade samtal fran ett okant engelskt nummer, hmm. Ringde upp och det var Kerstin, den osterrikiska au pairen som bor har i Loughton! Hon undra om vi skulle ga till Costa, och det gjorde vi :) Satt och snackade en massa och drack te, trevligt var det. Sa gick vi hem till henne, HEHH LYXHUS eller vad!!  omg. haha. Jag fick smaka pa sushi som Kerstin hade gjort, AS gott verkligen! :D

Sa visade hon mig runt lite och sen gick vi hem till mig. Satt och snackade annu mer och kom fram till att vi ska ga till Embassy och clubba pa fredag med en massa andra au pairer, Sarah och Delphine ska ocksa dit och nagra av Kerstins vanner sa det ska bli skoj! :)

Just nu ater jag cashewnotter, at nyss en rostad bagel med cream cheese, GODHETEN!! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du gör massa kuliga saker, träffar massa kuliga folk, äter massa kulig, gottig maaat...vill oxo...:)



puss

2009-12-02 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0