Jag typ alskar tisdagar

Ledig, skooont. Tisdagar <3 sa skont att ha en hel ledig dag mitt i veckan, eller ja jobbar ju nagra timmar pa morgonen men sen. PLUS att solen skiner! :D sa jakla skont. sa det blir promenad idag, men forst ska jag ga upp till Loughton high road och fylla pa min telefon med freedom pack. Sa kanske inte pengarna tar slut sa snabbt ;) det trakiga ar att nu kostar det ca 2,50 eller 3kr att skicka sms till Sverige. Men kommer skicka gratis i UK nar jag far mitt freedom pack. HEH det blir bra!

Om exakt tva veckor ar mamma och Bella har! Aah, kan tanka mig att de borjar fa res feber snart ;) hihi. mina alsklingar. Jag saknar er, snart, snaaart!

Saknar er andra hemma ocksa, galet mycket! Bara 2 veckor och 2 dagar sa ar jag i Sverige. Ska bli trevligt att traffa alla. Nej nu ska jag bege mig sa inte solen forsvinner! :)


Jag stal nagra bilder fran Katt's facebook :):)

SNYGGA

Jag, marika och Cissi forra sondagen :)

Haha :P den har sondagen drog vi till Harrods och Chinatown
och lite sant, men har inga bilder eftersom min data inte funkar
men ja, tog som sagt lite facebook bilder for bloggen ar SA
trakig utan bilder!!! :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu gäller det att ta vara på solen, den skiner faktiskt här oxo...just nu. Men jag få njuta inne, törs inte gå ut nu. MÅSTE vara piggare om 14 dagar..Himla bra att vi kommer dit, fö då hinner vi kramas och najjsa med dig. För fatta på fredagen när du är hemma, ojojojoj...då vill ju ALLA vara med dig :):) Hur ska du hinna, hahaah.



Jag bara ääälskar bilden "SNYGGA"!! Du är så kollossaaalt söt där, haha.



Ha det jättebra raring...Puss

2009-12-01 @ 11:06:45
Postat av: Tiina

Haha ja man far passa pa medans den ar framme, tror det ska regna imorgon igen, suck. Haha ja du maste vara pigg och glad, tank om tva veckor ar ni HAR I ENGLAND! :)



Hahaha, jag alskar den bilden jag med, ser helt mongoloid ut men det gor inget! :D Ha det sa jatte bra du med, krya pa dig! PUSS

2009-12-01 @ 15:39:24
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0