Is there something, anything?

Har varit i Västerås idag med mamma och Tuire :) Köpte ett par svarta jeans (glömde ju alla mina jeans i London utom ett par - bra jobbat Tiina) men de är ganska så tighta haha så måste stretcha ut dem lite. Så köpte jag ett linne och en nyårsklänning. Klänningen är jag lite osäker på men den är rätt fin och den får duga. :)

Idag kommer Pettson hit, min kusin Petter alltså. Ska bli kul att träffa han! Staffans bil har dock gått sönder :O så den står kvar i Eskilstuna, Lennart fick skjutsa hit Staffan och Petter. Kära nån dessa bilar. :P

Igår på kvallen kom Jonathan hit och vi kollade på tv och film, det var trevligt, längesen man såg han! :) Nu kom alla hem så ska väl umgås lite, byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0