In England, obviously.

Är i England nu då. Kom hit igår men pallade inte skriva nåt. Känns riktigt blandat fortfarande. Saknar redan min mammis, mina vänner och hela min familj. Plus att familjen här var hemma, jag trodde de skulle vara borta till typ den 2 jan. Hade sett fram emot att få vara för mig själv och tänka genom saker och ting, hur jag bäst ska gå vidare från var jag är nu. men ja. Positivt är ju att huset inte är iskallt. Imorgon ska jag ringa Marie på SC och se om hon har några mer familjer man kan prata med.

Idag blir det att träffa tjejerna och gå ut sen. Hoppas vi ser nå fyrverkerier också. Idag känner jag mig lite.. ja jag vet inte. konstig är väl det ordet som passar in bäst.


Things aren't like they used to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0