I am still alive

haha. Jaha, har jobbat idag. Det gick bra. Thomas kom over sa det var kul. Kommer faktiskt sakna den lille grabben. Pa fredag ska jag hem till han och vara barnvakt iallafall, kan bli kul. Da far jag mysa med deras hund och katt igen :) Clare ringde idag och fragade om jag kunde, jag ar ju ledig pa fredag sa jag sa varfor inte. Mellan 08.45 - 16.00 typ. Pa kvallen pa fredag ska jag dock ut med Katrin och dem till KOKO i Camden. Hoppas det blir av nu haha :D och pa lordag ar det skandinavien fest med danskarna och forhoppningsvis nagra svenskar! :D och pa tisdag kommer mamma och bellabus, men kara nan vad mycket kul det kommer att handa nu da!! :D

Jaja imorgon ar det stadning. Mindre kul. Har skickat ansokningar till nagra familjer pa aupairworld idag iaf. Jag borde hitta nat bra. Det tror jag. Och deb sa att hon kanner sig sa skyldig och massa och att det inte ar fel pa jobbet jag gor eller sa. och att jag far stanna har tills forsta veckan i februari om det behovs eller om jag vill leta hemifran Sverige. Men nej jag lar ju komma tillbaka hit, det borde vara lattare om man kan ga pa personlig intervju :P

Jaja nu blir det film, Forgetting Sarah Marshall. Kollade pa den igar med men den ar sa bra sa jag maste kolla igen. latt en av mina favorit filmer! :)

Ena sekunden kanns saker sa latt - nasta sa gott som omojligt. Men stanna har, det ska jag. I am happy here..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra att du har kuliga saker framför dig nu..Här känns det så fisigt nu, och vi oroas över din situation.

Familjen borde gett mer tid åt ruby, hon testar ju bara om hon kan få sin vilja igenom.Synd att inte thomas fam behöver aupair.Det känns bra att debra o martyn iallafall gör klart att du inte gjort fel, det hade vart hemskt om de tyckt du misskött dig på nåt vis.Hoppas du har modet att säga att det nu känns jobbigt för dig oxo, att varje dag veta att du inte ska stanna hos dem.



Klart du ska vara där och klart du hittar ny familj..frågan är bara om det tar lika lång tid som sist.



Tiina, jag visste, jag VISSTE du skulle trivas så bra i England att du inte vill till Svärrje annat än komma å hälsa på, hahaha.



Fatta, om en vecka tar vi med dig hit iallafall :))



Ha en bra dag nu raring.....puss

2009-12-10 @ 05:50:34
Postat av: Mattias

ja surt att dom inte behöver dig längre :( hoppas du hittar ny familj snabbt :) haha du kommer säkert flytta dit sen, skulle inte förvåna mig :) ha de bra over there!

2009-12-10 @ 08:48:34
Postat av: viktoria

det är alltid lättare om du kan gå på en personlig intervju :) du kan ju även be deb och martyn att skriva ett rekomendations brev åt dig. jag menar, om de varit nöjda med ditt jobb (som de borde så som du jobbat) så blir det lite lättare om du har ett rekomendations brev också :)

2009-12-10 @ 11:05:50
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Janni

Hejsan hejsan! Jag har inte kommenterat något på jättelänge, men jag hur lusläst din blogg regelbundet. Så tråkigt att behöva byta familj, det låter riktigt luddigt att komma in i ett nytt hushåll. Men hoppas att det blir en toppenbra och långvarig familj! :)

Jag börjar fundera på att söka familj privat nu, förmedlingen har inte så mycket. Men är det mycket papperskladd med det? Arbetstillstånd och diverse eller är det familjen som sköter det? Tusan att det ska vara så svårt att få familj..

Jaja, håller tummarna för dig iaf :)

2009-12-10 @ 11:48:38
URL: http://gangsterpandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0