I am in total shock

Jahapp da ska man byta au pair familj i januari. Thats it. Mennneeee, everything happens for a reason, right? Tycker anledningen ar lite lojlig bara. Deb ska ga ner till deltid pa jobbet igen for att vara hemma med Ruby. Antagligen med tanke pa att ruby hallt pa "i want my mummy" och gratit nar hon varit med mig, men so what, get over it tycker jag, hon skulle nog ha vanjt sig med lite tid. Men ja nu ar det som det ar och imorgon vet jag 100% att det ar sakert men det ar val ca 99% nu.

au pair familj - jakt igen da!

Stort tack till Kacper som kom och pratade lite nu pa kvallen. Det behovdes. Thanks a lot. :)

Kommentarer
Postat av: viktoria

men sablar då! hoppas verkligen att du hittar en bra familj tiina! jag håller tummarna här (sedan kan du ju komma lite närmare Nottingham) hahahah :P

2009-12-09 @ 00:23:12
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var ju en löjlig orsak, härrejösses, ungen får ju vänja sig!!Kan ju inte ha sin mamma hemma livet ut..men hon är som sagt väääldigt bortskämd och det kommer ställa till mycke bekymmer framöver för familjen.Det här var fisigt, riktigt fisigt :(



Hoppas du snabbt hittar ny familj nu, kan du inte gå till den svenska förmedlingen och prata med dem??Kanske du kan skriva in dig där å snabbt få nåt genom dem?Jag vill inte att ditt äventyr tar slut än, inte så här.



Jättebra att kacper kom så du fick någon att prata med.



Vi håller tummar allihopa här och tänker på dig.

Pussar och kramar i massor!!!

2009-12-09 @ 07:12:41
Postat av: Alina

Men varför håller alla aupair-familjer på såhär??! Det är helt sjukt! Jag kan tipsa om en sida som heter londonsvenskar.com. Där kan du lägga in en annons och även läsa om folk söker nåt. Dom flesta tycker nog att du är jätteintressant eftersom att du redan är i london, att dom kan träffa dig och så! Så lycka till, det kommer gå fint!

2009-12-13 @ 22:57:33
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Alina

HAHA. Jag kom på en till bra. gumtree.com. Det är ju nästan som deras arbetsförmedling. Finns massvis med annonser där.

2009-12-13 @ 23:02:14
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0