Great weekend indeed

Da var det sondag igen, jag forstar inte hur fort tiden gar haha! Ohh. Idag sov jag iallafall ikapp gardagen kan jag lova. Sov ju bara 3 timmar igar ;) Inatt/idag sov jag ca 9 timmar. Det varsta ar att nar jag sover sa lange kanner jag mig ANNU trottare :S men men.

Igar blev iallafall mer an vantat nar jag akte till London, jag och Chris gick till en bok affar, sen fikade vi. Sen gick vi pa bio haha, sag 2012. Den var helt okej, lite for mkt emellanat men helt okej var den iaf! Sen tog vi en drink och sa begav jag mig hemat. Hel nice lugn kvall.

Och hahaha, sa jakla gulligt, vi smsade haromdagen och jag skrev att jag var sa sugen pa marabou choklad, att jag langtar tills jag kommer hem och kan kopa det. Sa sa Chris att han skulle till IKEA snart och jag sa att jag maste kolla upp var mitt narmsta IKEA ar. Sa igar hade han varit dar och handlat och ocksa kopit med sig inte en utan TVA stora marabou choklader at mig!! HAHA sa gulligt. och muuuumsigt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tiden bara rusar iväg...

Men vilken trevlig kväll du hade, mycke hann ni ju med oxo :) Vad rart av honom att köpa svensk choklad till dig ;) Trevligt med så rara vänner..



Sov Gott sen älskade dotter <3



Puss

2009-12-06 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0