Going home to Sweden

Idag aker jag hem till Sverige ett tag! Ska bli roligt att traffa alla. Nu har mamma och Bella sovit har inatt ocksa, de fick traffa familjen och de tyckte att de var jatte trevliga. HAHAHA Bella och Ruby lekte, och en gang nar jag kom upp for trappen sa stod de och hoppade for fullt i D och M's sang, HAHA alltsa det sag sa himla kul ut :P

Idag har vi bara gatt omkring i Loughton, shoppat pa New Look och fikat pa Costa <3

Packar och har oss nu, om nan timme ska vi bege oss till Heathrow. BLA att sitta pa tunnelbanan 1 timme 40 minuter, men vad gor man. Haha, skont med bara ett byte iaf! :)

Ha de bra, nasta gang jag skriver ar jag i mitt eget rum!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var jättetrevligt att träffa familjen, vilka underbara människor. Så synd de inte kan behålla dig där :( Kul hela resan, Bella var så duktig oxo. D gör vi om i sommar :)



Känns konstigt att ha dig hemma nu, hahaha...men sååå najjs :)

Puss

2009-12-19 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0